LEGO® Friends 42669 Hiša čebelarjev in cvetlični vrt






















LEGO® Friends 42669 Hiša čebelarjev in cvetlični vrt

Realistično čebelarjenje z odpiralnimi panji
Ugotovite, kako nastaja med. Odpiralni panji s satjem, čebelarski klobuk in kadilnica spodbujajo poučno in domišljijsko igro.

Dvonadstropna hiša in cvetlični vrt za razstavljenje
Podroben interier s spalnico in trgovinico, zunaj pa drevesa in cvetje, navdihnjeno s pravimi vrstami – idealno za igro in za na polico.

Zabavno sestavljanje z aplikacijo LEGO Builder
Intuitivna navodila v aplikaciji omogočajo shranjevanje napredka ter približevanje in vrtenje modela v 3D za tekoče sestavljanje.
Popestrite igro in razstavljenje z modelom, ki pripoveduje zgodbo PAISLEY, ALIYE in skrbnih starih staršev – izkušenih čebelarjev. Na vrtu čakajo odpiralni panji s satjem, cvetje, navdihnjeno s pravimi vrstami, in veliko dodatkov. V notranjosti hiše boste odkrili prijetno spalnico in trgovinico, kjer prodajajo semena, sveče, satje in med.
Gradnja je zasnovana za kreativne najstnike, ki bodo uživali v dovršenih podrobnostih in končnem razstavljenem videzu. Aplikacija LEGO Builder poskrbi za intuitiven potek, shranjevanje setov ter 3D približevanje in vrtenje modela.
- Bogata oprema: semena, zalivalka, kompostnik, vrtni pridelek, čebelarski klobuk in kadilnica.
- Prizori iz življenja: skrb za vrt, predelava medu, počitek v spalnici in prodaja v trgovinici.
- Model za razstavljenje: dvonadstropna hiša z vrtom izstopa na polici ali pisalni mizi.
Specifikacije
- Blagovna znamka
- LEGO Friends
- Model
- 42669
- Priporočena starost
- 12+
- Število delov
- 1161
- Število mini figur
- 4 (Paisley, Aliya, stara starša Orla in Terence)
- Živalske figurice
- Mačka Peri, zajček Amos
- Gradnja
- Dvonadstropna hiša, cvetlični vrt, panji, trgovinica, spalnica
- Dodatki
- Semena, zalivalka, kompostnik, čebelarski klobuk, kadilnica, vrtni pridelek in več
- Dimenzije modela
- Višina 18 cm, širina 36 cm, globina 19 cm
- Združljivost aplikacije
- LEGO Builder (navodila, 3D prikaz, spremljanje napredka)